אסטמה של העור

אסטמה של העור

אסטמה של העור (המכונה גם אטופיק דרמטיטיס) היא מחלת עור השייכת לקטגוריה של ''מחלות חיסון עצמי'' (מחלות אוטואימוניות). מחלות חיסון עצמי מתאפיינות בכך שתאי מערכת החיסון ''בוחרים'' או ''מחליטים'' לתקוף רקמות של הגוף עצמו, במקום לטפל ב''פולשים לא רצויים'' מבחוץ. מחלות חיסון עצמי הן לרוב מחלות כרוניות, והרפואה המודרנית עדיין לא יודעת מספיק על כל הגורמים למחלות אלה. הטיפול במחלות אוטואימוניות– כמו גם הטיפול באסטמה של העור – הוא טיפול סימפטומטי – כלומר נועד בעיקר להקל על התסמינים הקבועים של המחלה ולצמצמם עד למינימום האפשרי. 

סימפטומים של המחלה

אז מהי בדיוק האסטמה של העור? כל מי שסובל מאסטמה של העור מכיר אותה היטב ''על עורו'', תרתי משמע. מחלה זו מופיעה לרוב בילדות ועלולה להמשיך וללוות אותנו בחיינו הבוגרים, כאשר חומרתה לעיתים נחלשת ככל שאנו מתבגרים. האסטמה של העור איננה מחלה גנטית, אך ילדים להורים הסובלים מאסטמה של העור, נוטים לפתח אותה יותר מאחרים. 

הסימפטומים של אסטמה של העור כוללים עור יבש ומגורה וגרד באזורי גוף שונים. האזורים ה''מועדים לפורענות'' הם קפלי הברך, החלקים הפנימיים של הזרועות, אזורי גב שונים ועור הפנים. אנו ב אביה סבונים טבעיים , רקחנו עבורכם, הסובלים ממנה, מספר מוצרים טבעיים, אשר יכולים לסייע לכם בשיפור איכות חייכם ולהקל באופן מהיר ויעיל על התסמינים של המחלה. 

אסטמה של העור

אז מה בדיוק במוצרי אביה סבונים טבעיים , כל כך עוזר בהקלה על תסמיני האסטמה של העור? 

כל המוצרים שלנו מכילים שמנים אתריים טהורים המופקים מן הצומח. השמנים האתריים הטבעיים הם בעלי סגולות ריפוי של מחלות עור נפוצות, וביניהם כמובן ה''אטופיק דרמטיטיס'' (אסטמה של העור). מספר רב של מוצרי אביה סבונים טבעיים וביניהם סבון טבעי בוץ ים המלח, סבון טבעי מחלב עזים, קרם ידיים טבעי לבנדר, קרם ידיים טבעי פצ'ולי- לבנדר-וניל ועוד - מכילים שמן אתרי לבנדר.שמן אתרי לבנדר מסייע מאוד בהקלת התסמינים של האסטמה של העור. 

כיצד מוצרים טבעיים מסייעים בהקלה על תסמיני אסטמה של העור? 

ידוע שחלק מהגורמים להתגברות התסמינים של המחלה הם פסיכוסומטיים בלבד. מצבי לחץ ומתח נפשיים ''מעודדים'' גם את המחלה הזו, כמו רבות מן המחלות האחרות. שמן אתרי לבנדר ידוע כמייצב ומאזן רגשית, מוריד מתח ולחץ ומרגיע את הנפש ואת הגוף, וכך גם מצמצם למינימום את תסמיני הגרד, היובש והגירוי, הכה מוכרים לסובלים מן המחלה, והמתגברים בתקופות ובמצבים של מתח ולחץ נפשיים.

עוד מוצר מבית אביה סבונים טבעיים , המקל באופן מופלא על תסמיני האסטמה של העור הוא סבון טבעי בוץ ים המלח. סבון זה, המכיל בוץ שחור ומלחי ים המלח, הינו עשיר ביותר במינרלים ובמלחים הטבעיים. המינרלים והמלחים שמקורם בים המלח, הם בעלי סגולות של ריפוי העור הידועות בעולם כולו. בנוסף, ארבעת השמנים האתריים המצויים בסבון זה (שמן הלבנדר, שמן האקליפטוס, שמן הברגמוט ושמן הגרניום) הם בעלי תכונות אנטיספטיות של חיטוי וניקוי עור הפנים והגוף. שמנים אלה מתאימים במיוחד לבעלי עור יבש, רגיש ומגורה וגם הם עשויים להקל מאוד על הסובלים מאסטמה של העור. 

שימוש קבוע בסבון טבעי מחלב עזים, מבית אביה סבונים טבעיים , יעיל גם הוא בהקלה על הסימפטומים של האסטמה של העור. סבון זה יעיל במיוחד בסילוק תאי עור מתים ובנייתם מחדש של תאי עור חדשים וצעירים. כל זה בזכות החומצה הלאקטית המצויה בחלב עזים, והמסייעת בשמירה על לחותו הטבעית של העור. והרי בעיית היובש העורי, היא כידוע אחד התסמינים הבולטים של המחלה. 

עוד מרכיב דומיננטי במוצרי אביה סבונים טבעיים , המקל על הסימפטומים של אטופיק דרמטיטיס, זו חמאת שיאה גולמית טהורה. חמאת אגוז שיאה המופקת מאגוז עץ הקאריטה, הצומח במערב אפריקה, עשירה מאוד בחלבונים, מינרלים ווטימינים, חומצת קינמון ונוגדי חמצון. כל אלה מגנים על העור, ודואגים לשיקומםהמהיר ובניינם מחדש של תאי העורשנפגעו מן המחלה.

אנו מאמינים שעורנו זקוק ל''תזונה'' בריאה וטבעית ככל האפשר והטבע מספק לנו את כל הדרוש להזנתו ושמירת בריאותו. כל מה שבא במגע עם עורנו וחודר דרכו לאברינו הפנימיים, ראוי שיהיה עדין, טבעי, מזין ובריא ככל האפשר. אנו, ב אביה סבונים טבעיים , דואגים להכין עבורכם מוצרי טיפוח טבעיים השומרים על העור, מזינים אותו, ומצמצמים עד למינימום את מטרד רב-השנים המכונה ''האסטמה של העור''.
תהיו בריאים ואל תשכחו לפנק את עצמכם. 

שלכם באהבה, אביה סבונים טבעיים

 
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

ב Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
תמונה
סל קניות
התחבר 054-4959899
הרשמה למועדון חברים
אתר זה אינו נתמך על ידי הדפדפן שלך אנא הורד גוגל כרום