קרם וסבון טבעי בטיפוח האטת היווצרות קמטים

קרם וסבון טבעי בטיפוח האטת היווצרות קמטים

תמונה

רובנו רוצים להיראות צעירים לנצח ובכל זאת, הקמטים שבפנינו, מעידים לגילנו.

ננסה להבין מדוע נוצרים הקמטים וכיצד נוכל להאט את הופעתם בהם בעזרת תכשירים טבעיים - קרם טבעי וסבון טבעי.

הפנים כמראה לגילנו

ככל שאנו מוסיפים שנים לחיינו, דעת וחוכמה, במוקדם או במאוחר הגיל ייתן את אותותיו במראה הפנים, מידת הביטוי תהיה שונה מאדם למשנהו, אך לעולם מראה פניו של המבוגר יהיה שונה ממראהו בצעירותו.

מרקם העור הופך עם השנים לדק, בהיר יותר ושקוף, וקמטים מופיעים על פנינו. הקמטים נראים כשקעים בעור, גסים או עדינים, בהתאם לעומקם.

עומק הקמט יכול לנוע ממספר מיקרומטרים עד מספר מילימטרים. הקמטים מופיעים בקווי ההבעה, במצח, בזוויות העיניים ולצדי הפה. קמטים עדינים יותר, הם רשת רדודה של קווים או חריצים המופיעים על פני העור, במיוחד באזורי תנועות הפנים.

נרצה או לא, מראה הפנים בשלביו השונים משפיע עלינו. הוא מעיד על גילנו, בהתאמה אליו, ניכר היחס מהסביבה: כצעיר ודינמי או כמבוגר ושקול.

מאחר ורובנו רוצים להיראות ולהרגיש צעירים עד כמה שאפשר, אנו שואלים את עצמנו מדוע הקמטים נוצרים והאם יש דרך להאט את מראה הזדקנות העור?

התשובה היא, שאי אפשר להצעיר עור מבוגר, אבל אנו בהחלט יכולים ללמוד ולהבין, כיצד נוכל בכל זאת להאט את קצב הזדקנות העור.

מדוע מופיעים הקמטים?

העור שלנו מורכב ממספר שכבות. עם הליך ההזדקנות, מתרחשים שינויים בחומרים המועלים אל העור, בצימוד סיבי הקולגן והאלסטין, מתחיל תהליך התייבשות. וכתוצאה מתהליך זה, מופיעים הקמטים.  העור נחלש ונעשה רופס, האלסטיות נאבדת, וגם עובי העור קטן.

כל אלו, מביאים למראה המבוגר יותר, שאנו מעדיפים שלא להכיר.

רובנו תרים אחר הפתרונות לקמטים אלו ואחת הדרכים למניעת ההתייבשות בשכבת ההגנה העל עורית, היא בשמירה על לחות העור ועוביו.

לשם כך, חשוב מאוד לטפח את עור הפנים על בסיס קבוע, בעיקר למניעת היווצרות קמטים בעתיד.

חשוב לנו לציין, כי קמט שכבר קיים, לא ייעלם באמצעות תכשירים - אין עדיין נוסחת קסם אשר תמנע את הזדקנות העור, אולם, כאשר מתרחש בעור הפנים תהליך של איבוד נוזלים, דקוק, והתייבשות, תפקיד הטיפוח בתכשירים בעור  הפנים, הוא ללכד את הלחות הטבעית שקיימת בתאים, למנוע את התאיידותה ובעיקר, ללחח אותם באופן תמידי. לכן, חשוב שיהיו בתכשירים לפנים חומרים אוטמים וסופחים שמנים ובעיקר שמנים טבעיים המלחחים את העור.  

סבון טבעי וקרם טבעי נגד קמטים

בטיפוח העור, חשוב לנקות את העור מידי יום מתאי העור המתים ומהלכלוך שהצטבר עליו בשכבת אפידרמיס. על מנת לנקות את העור ולהשאירו עם לחות מתאימה, עלינו להשתמש בסבון טבעי ה'מדבר אל העור'.

סבונים רבים אנו יכולים למצוא בשוק, אולם אם אנו רוצים להוסיף לחות לעור ואיננו רוצים לייבשו, עלינו להשתמש בסבון המזין את העור, היכול ללחח את העור בעזרת שמנים הנמצאים בו, ולהוסיף לו מראה זוהר וטבעי יותר - למניעת את הזדקנות העור.

בסבונים טבעיים נמצא את הנוסחה המנצחת של ניקוי הפנים באופן מעודן עם תוספת שמנים טבעיים השומרים על העור ומלחחים אותו באופן טבעי. כמו למשל, סבונים המכילים  שמן קוקוס, שמן זית, חמאת שיאה, ועוד שמנים, מינרלים וצמחים. כל השמנים הללו מיטיבים לשמור על עורנו גמיש ומאטים את  הזדקנות העור

חשוב לדעת שסבונים טבעיים מיוצרים בהליכים טבעיים השומרים על הסגוליות בערכי הטבע – החומרים הפעילים בסבונים טבעיים מחדירים לעורכם את הוויטמינים והמינרלים הנחוצים לו במקום כניסתם של רעלים, המגיעים ממוצרים תעשייתיים.

תוכלו ליהנות מסבון טבעי המותאם לטעמכם, לריח האהוב עליכם ויחד עם זאת חשוב להתאים את הסבון הטבעי לצרכי העור, לגילו, למרקם  ולהעדפה שלכם.

להשלמת טיפוח העור, יש להוסיף קרם לחות טבעי המשלים את שמירת הלחות העור, לחות המוספת על ידי הקרם הטבעי תשלים את פעולת הניקיון ותותיר את עורכם נקי וחלק, רך וענוג ומדיף ניחוח.

 
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

ב Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
תמונה
סל קניות
התחבר 054-4959899
הרשמה למועדון חברים
אתר זה אינו נתמך על ידי הדפדפן שלך אנא הורד גוגל כרום